dinsdag 28 februari 2017

Pasta met avocado














Ik werk avonddiensten in de zorg en elke keer is er weer het vraagstuk wat ik nu weer klaar moeten maken voor tijdens mijn dienst. Vaak gooi ik allemaal dingetjes bij elkaar van wat ik nog in huis heb. Het reasultaat is altijd verrassend lekker. Zo ook dit.

Ingrediƫnten:
Pasta voor 1 persoon
1 avocado
Theelepel citroensap
1 kleine ui
1 kleine knoflookteen
Peper en zout
Theelepel tijm

Kook de pasta zoals voorgeschreven.
Snipper de ui en knoflook en fruit aan in een pan met wat olie. Hier doe je de theelepel tijm bij. Ondertussen doe je de avocado in een bakje en prak je deze fijn en voeg de citroensap erbij. Zo blijft de avocado goed groen. Als de pasta klaar kan deze bij de ui en knoflook. Even door roeren. Dan het vuur uit en de avocado erbij. Op smaak maken met wat zout en peper. Je kan het warm en koud eten!

Ps: Koud lekker met wat stukjes cherrytomaatjes erdoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten